تا به حال حتما برای شما هم اتفاق افتاده که وقتی برای اولین بار به شرکتی رفته اید و دیدید که منشی با یک تلفن بزرگ که تعداد زیادی دکمه دارد کار می کند. از دوستتان پرسیده اید که این چه نوع تلفنی است، او نیز در جواب شما گفته است که این تلفن سانترال است.
اگر برای اولین بار با تلفن سانترال مواجه شوید، کار با آن به نظر سخت و کمی گیج کننده به نظر می رسد. اما اگر کار با آن را یاد بگیرید، بسیاری از کارهایی که قبلا باید خودتان انجام میدادید، تنها با فشردن یک دکمه قابل انجام است. مثلا در گذشته که تلفن بیسیم وجود نداشت،وقتی تلفن شرکت زنگ می خورد، وقتی فرد تماس گیرنده با مدیر شرکت کار داشت، باید او را صدا میزدید و او از اتاق خود خارج شده و به تلفن پاسخ بدهد. بعدها که تلفن بیسیم امد، شما مجبور بودید از جای خود بلند شوید و تلفن را به اتاق مدیر برده و پس از پایان مکالمه آن را برگردانید. اما تلفن سانترال این فرآیند را ساده تر کرده است.
می توانید بین اتاق ها و حتی طبقات مختلف با تلفن سانترال ارتباط برقرار کنید. می توانید افراد تماس گیرنده را در صف انتظار نگه داشته و به ترتیب به آنها پاسخ دهید. می توانید منشی تلفنی روی آن تنظیم کنید و پاسخگوی خودکار ان را روشن کنید تا در زمانی که کسی پاسخگو نیست، مشتریان و مخاطبان را به درستی راهنمایی کند.
نصب تلفن سانترال نیاز به تخصص دارد. کافیست به یک
درباره این سایت